Ottomanson Maskintvättbar kaffekoppar design halkfri gummibaksida 2 x 5 inomhus kök löpare matta för hall, kök, vardagsrum, sovrum, entré, 50 cm x 150 cm, mörkorange

Butik | Leverans | Lager | Pris | Frakt | Total pris |
---|---|---|---|---|---|
Amazon.se | 136.63 | 29 | 165.63 kr |
[NYCKELATTRIBUTES]: Storlek: 50,8 cm x 150,8 cm (2 tum x 5 tum) Tjocklek: 0,5 cm. Färg: Mörk orange. Produktanmärkning: Mattor kan innehålla tillfälliga veck vid ankomst, ger tid för veck att platta ut och bosätta sig [Låg lugg]: En låg luggtjocklek på 0,5 cm erbjuder idealisk funktionalitet som är perfekt för livliga områden, under möbler och i entréer eftersom det inte kommer att hindra dörröppningar. [Halkfri och fläckbeständig]: Tillverkad i Turkiet med högkvalitativt och fläckbeständigt polyamidmaterial. Gummibaksidan minimerar glidningen. För att säkerställa komfort och ytterligare grepp rekommenderas ett separat köp av en mattdyna. [Trendig stil]: Denna färgglada kaffekoppar designmatta har ett unikt kaffekoppar tryck i varma nyanser av beige och oliv på en mörk orange bakgrund samtidigt som du lägger till färg och förbättrar utseendet på ditt hem. Dess tidlösa design kan integreras i en mängd olika inredningsstilar. [Barn- och husdjursvänlig]: Säker för vardagliga trafikområden med hög fot och mer motståndskraftig mot livets oförutsägbara röra från barn eller husdjursaktivitet. [LÄTTSKÖTSE]: Stressfri rengöring inkluderar regelbunden dammsugning (inga borstar/rullar) och rengör försiktigt mindre fläckar med milt tvättmedel eller mattrengörare. Veck och lockning bör plattas ut med 5-7 dagars regelbunden användning. För att påskynda denna process, backa hörnet med vecken och applicera försiktigt tryck. [REKOMMENDERAT RUM]: Denna matta kommer att ge den sista touchen i ditt kök. [Pålitligt varumärke]: Högkvalitativa tryckta mattor tillverkade i Turkiet i över 20 år. Grundat med strävan att smycka inomhus- och utomhusutrymmen. Ottomanson strävar efter att tillhandahålla trendiga mattor samtidigt som de alltid uppfyller kundernas behov.